Gabriëlla is verantwoordelijk voor de visuele communicatie van een merk, idee of publicatie. Dit doet ze door middel van brainstorming, ideeën creatie, huisstijl bewaking, typografie, lay-out, vormen en kleuren.
Niet geheel onbelangrijk, ze komt elke dag naar kantoor in haar Cadillac (lees: fiets). Af en toe maakt die wat geluid, maar hij brengt haar wel altijd van A naar B.
Op een koude avond (het was winter) in mijn kamer was ik opzoek naar leuke vacatures en bureau’s die genoeg variatie konden bieden. Sharpwaves kwam toen bovenaan uit. Na de website even doorgelezen te hebben, besloot ik te solliciteren. Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben kwam al snel de afspraak en sindsdien historie.
Mijn leergierigheid is altijd wel aanwezig en wil altijd gevoed worden met nieuwe programma’s, technieken en werkwijzen. Wat ik graag verder zou willen leren/ontwikkelen is het leidinggeven. Ik heb wel vaker leidinggegeven, maar het kan geen kwaad om dat weer met een nieuw team en nieuwe mensen op te pakken.
RIJST – kort en krachtig!
Dat ik een private investigator ben.
Latin artiest en Grammy winnaar Juan Luis Guerra. My fav!
Reizen met laptop, schetsboek en camera onder mijn arm. Mij laten inspireren door de landen die ik zal bezoeken.
Niet, ik neem mijn slaap best serieus.
Bekijk in welke branches wij werkzaam zijn en wat we voor jou kunnen betekenen.
Neuromarketing onthult hoe consumenten kiezen. Lees hier hoe!
"Elk social media platform heeft zijn eigen"...