0%
100%
Leuk bericht? Lees meer
Het Team

Een Deep Dive met: Gabriëlla Alberto

Ze heeft haar notitieboekje altijd bij zich, zodat ze op elk moment haar inspiratie en creativiteit te kunnen uiten op papier. Ze is een echte Rotterdammer, vol met wijsheid en veel ervaring in de wereld van grafisch vormgeving. Ze is onderdeel van het Sharpwaves team sinds maart 2025.

Gabriëlla is verantwoordelijk voor de visuele communicatie van een merk, idee of publicatie. Dit doet ze door middel van brainstorming, ideeën creatie, huisstijl bewaking, typografie, lay-out, vormen en kleuren.

Niet geheel onbelangrijk, ze komt elke dag naar kantoor in haar Cadillac (lees: fiets). Af en toe maakt die wat geluid, maar hij brengt haar wel altijd van A naar B.

Hoe ben je bij Sharpwaves terechtgekomen?

Op een koude avond (het was winter) in mijn kamer was ik opzoek naar leuke vacatures en bureau’s die genoeg variatie konden bieden. Sharpwaves kwam toen bovenaan uit. Na de website even doorgelezen te hebben, besloot ik te solliciteren. Na een paar keer heen en weer gemaild te hebben kwam al snel de afspraak en sindsdien historie.

Wat zou je graag nog willen leren of bereiken binnen Sharpwaves?

Mijn leergierigheid is altijd wel aanwezig en wil altijd gevoed worden met nieuwe programma’s, technieken en werkwijzen. Wat ik graag verder zou willen leren/ontwikkelen is het leidinggeven. Ik heb wel vaker leidinggegeven, maar het kan geen kwaad om dat weer met een nieuw team en nieuwe mensen op te pakken.

Als je één gerecht de rest van je leven zou mogen eten, wat zou het zijn?

RIJST – kort en krachtig!

Wat is een fun fact over jou die maar weinig mensen weten?

Dat ik een private investigator ben.

Welke artiest zou je iedereen aanraden?

Latin artiest en Grammy winnaar Juan Luis Guerra. My fav!

Wat zou je doen als je een maand vrij kreeg en alles mocht?

Reizen met laptop, schetsboek en camera onder mijn arm. Mij laten inspireren door de landen die ik zal bezoeken.

Waar kunnen we jou ’s nachts voor wakker maken?

Niet, ik neem mijn slaap best serieus.

Andere artiekelen

In welke branches zijn wij werkzaam?

Bekijk in welke branches wij werkzaam zijn en wat we voor jou kunnen betekenen.

Neuromarketing, hoe werkt het?

Neuromarketing onthult hoe consumenten kiezen. Lees hier hoe!

Strategie

10 tips voor een goede inrichting van je Social Media kanalen

"Elk social media platform heeft zijn eigen"...

Contentcreatie