Wij bieden verschillende soorten e-mailcampagnes aan, waaronder nieuwsbrief campagnes, promotionele e-mails, sales campagnes en automatische e-mailreeksen.
Ja, wij bieden A/B testing aan om de effectiviteit van verschillende elementen van je e-mails te testen. Hier kan bijvoorbeeld de onderwerpregel, de call-to-action of de lay-out van de e-mail aangepast worden. Door A/B testing kunnen we bepalen welke varianten het beste presteren en zo de algehele effectiviteit van je e-mailcampagnes verbeteren.
Wij helpen bij het opbouwen van een e-maillijst door effectieve leadgeneratie in te zetten zoals het aanbieden van waardevolle content, gebruik van inschrijfformulieren op je website en e-mail inschrijvingen via sociale media en andere marketingkanalen.
Wij zorgen voor een naadloze integratie van e-mailmarketing met andere marketingkanalen zoals sociale media, contentmarketing, en SEA. Dit zorgt voor een consistente boodschap en versterkt de algehele marketingstrategie. We kunnen bijvoorbeeld social media-advertenties gebruiken om je e-maillijst uit te breiden of e-mails gebruiken om je contentmarketing initiatieven te ondersteunen.